1 червня в рамках конкурсу «Sunny Bunny» володарка Гран-Прі 45-ої «Молодості» Талі Шілом Езер презентувала свій фільм «Дні Милосердя» українській публіці.

Стрічка розповідає про історію кохання двох дівчат – Люсі та Мерсі. Люсі з групою однодумців протестує проти застосування смертної кари, в той час як Мерсі, навпаки, знаходиться по іншу сторону барикад. Здавалося б, що у цієї пари немає майбутнього, проте доля вирішує інакше.

Після перегляду режисерка відповіла на запитання глядачів та поділилася історією створення фільму: «Після показу мого фільму на кінофестивалі «Санденс» у 2015 році, продюсери фільму «Дні Милосердя» знайшли мене та попросили режисерувати картину. Кейт Мара та Еллен Пейдж, виконавиці головних ролей, теж були продюсерками. Коли мене знайшли, сценарій не був завершений, він був більш схожий на чорновик. Це був мій перший раз, коли я працювала над сценарієм, який не розробляла сама. Зазвичай, коли я пишу сценарій, це займає до двох років і цей процес є дуже тяжким і довгим, тому для мене вже готовий сценарій був своєрідним подарунком».

Талі Шілом Езер зізналася, що почувалася надзвичайно близько до Люсі після того, як перший раз прочитала сценарій, а історія головної героїні нагадала її власний життєвий шлях. Режисерка також додала, що допомагала сценаристу в написанні фільму та ділилась з ним власним досвідом як представниця ЛГБТ-спільноти.

Талі розповіла і про місце зйомок: «Ми знімали в Цинцинаті, Огайо. Там дуже красиво і вони мають різні типи локацій. Це дуже урбаністичне місто. Останню сцену, яка мала би зніматись на західному узбережжі США, ми ставили теж там… Я була в США протягом 3 місяців. А загалом, весь процес створення фільму зайняв 2 роки»

«Ми провели 2 тижні в Лос-Анджелесі з виконавицями головних ролей Кейт Марою та Еллен Пейдж. Для мене було дуже важливо попрацювати з акторками до початку зйомок. Мені пощастило, що вони були відкриті під час знімального процесу», зізналася Талі Шілом Езер. Було дуже цікаво, бо акторки погодились на будь-які режисерські рішення, і хоча деколи у нас і виникали розбіжності, нам вдалося створити таку атмосферу, яка повністю передала цю інтимність та емоційність фільму».

Талі додала, що знімальна команда фактично стала сім’єю за час зйомок та зазначила, що її персональний досвід також вплинув на постановку: вона допомагала сценаристу в написанні фільму та ділилась з ним власним досвідом як представниця ЛГБТ-спільноти. За словами режисерки, це можна побачити не лише на прикладі діалогів, де з’являються репліки, узяті з власних жеттєвих ситуацій, а й на прикладі інтимних сцен: «В американській команді в зйомках брали участь в середньому 60 людей, але коли ти працюєш над любовною сценою, то на майданчику присутні максимум три члени знімальної команди. І в таких умовах дуже легко працювати. Загалом, всі «такі» сцени були попередньо розплановані та розписані і більше нагадували танець. Так, акторки менше хвилювалися під час зйомок, бо ж знали на перед як, коли і що саме їм необхідно робити. Звичайно, для Кейт Мари та Еллен Пейдж це було емоційно важко, але вони друзі у реальному житті, що полегшувало їм завдання».

Насамкінець, Талі Шілом Езер наголосила, що нечасто допускає імпровізацію на знімальному майданчику, бо надає перевагу, коли актори додають щось своє під час репетицій. А кінцівка, яка у фільмі залишилась відкритою, покликана дати змогу глядачеві самому вирішити долю головних героїнь: «У нас був інший варіант останньої сцени, який більше підходив під «Голлівудські стандарти», але для мене такий «хеппі-енд» був надто ненатуральним та швидким».

Більше фото тут.