МІЖНАРОДНЕ ЖУРІ

Міжнародне журі розглядає лише ті фільми, що входять до конкурсної програми кінофестивалю, а також визначає переможців у наступних категоріях:   

ГРАН-ПРІ ЗА НАЙКРАЩИЙ КОНКУРСНИЙ ФІЛЬМ

Гран-прі Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість» щороку присуджується міжнародним журі кінофестивалю за найкращій фільм усієї конкурсної програми.

Володар Гран-прі отримує грошову винагороду у розмірі 10 000 доларів США, статуетку «Скіфський олень», що є символом кінофестивалю та диплом журі.

ПРИЗ ЗА НАЙКРАЩИЙ ФІЛЬМ У КОЖНІЙ КАТЕГОРІЇ

Приз за найкращий фільм у кожній категорії Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість» присуджується міжнародним журі кінофестивалю за найкращий студентський фільм, найкращий повнометражний фільм, та за найкращий короткометражний фільм.

Переможці отримують винагороди у розмірі 2 000 доларів США, або еквівалентну цій сумі матеріальну відзнаку та дипломи журі.


ЖУРІ FIPRESCI 

У 1925 році Паризькі та Брюссельські кіножурналісти заснували професійну асоціацію Кінопреси. Через деякий час Бельгійські журналісти налагодили контакти із представниками преси із інших країн. Ідея створення Міжнародної Федерації Кінопреси з’явилася у 1926 році під час Паризького конгресу з питань кіно. Ця ідея була офіційно втілена у життя 6 червня 1930 року.

На сьогодні FIPRESCI - це організація професійних кінокритиків та кіножурналістів, що була заснована у різних країнах з метою сприяння розвиткові кінокультури та задля охорони професійних інтересів, встановлених Міжнародною Федерацією Кінопреси (Fédération Internationale de la Presse Cinématographique - FIPRESCI. 

Головним завданням Нагороди Міжнародних Кінокритиків (приз журі FIPRESCI) є розвиток кіномистецтва та заохочення молодих кінематографістів.

Приз журі FIPRESCI може присуджуватись на міжнародних кінофестивалях, чи на фестивалях, що мають особливу вагу. Рішення щодо присутності журі FIPRESCI на фестивалі приймається Генеральною Асамблеєю. Вона також вирішує, які фільми, чи яка секція конкурсної програми має братися до розгляду для присудження нагороди.

До складу журі FIPRESCI має входити не менше трьох та не більше дев’яти членів журі. Усі члени журі мають бути представниками різних країн. 


МОЛОДІСТЬ -ДІТЯМ  

Переможця обирає спеціальне фестивальне журі, що складається з дітей віком 10 – 14 років. Члени дитячого журі - школярі, які проживають у Києві. Серед них є як українці, так і іноземці.

Вперше програма «Молодість - дітям» була представлена на кінофестивалі «Молодість» у 2013 році.


ЖУРІ КОНКУРСУ SUNNY BUNNY

До складу міжнародного журі «Сонячного зайчика» входять громадські активісти та представники ЛГБТ організацій, фахівці в області квір-студій та гендерної тематики, діячі культури та інші знакові особистості, які роблять внесок, або відомі своєю підтримкою ЛГБТ спільноти.

Завдання журі «Сонячного зайчика» - обрати серед фільмів з усіх програм фестивалю особливо актуальну, хвилюючу чи знакову для ЛГБТ спільноти стрічку.

 


ЖУРІ НАЦІОНАЛЬНОГО КОНКУРСУ

Журі національного конкурсу оцінює сучасні вітчизняні фільми з 2004 року. До складу журі національного конкурсу традиційно входять українські телеведучі, кінокритики, режисери, продюсери, мистецтвознавці та інші представники культури й мистецтва.

Щороку члени журі обирають українську кінострічку із найактуальнішою тематикою та найбільш вражаючою акторською грою. Фільм-переможець отримує гідну винагороду. 

 

ЕКУМЕНІЧНЕ ЖУРІ

Екуменічне журі призначається Екуменічною кінематографічною організацією Інтерфільм, Світовою католицькою організацією для спілкування SIGNIS та Конференцією Європейських церков.

До складу екуменічного журі входять шість членів, представників різних країн та культур, які можуть бути кіножурналістами, кінокритиками, теологами, викладачами чи дослідниками.

Незважаючи на те, що членами журі є представники католицької, протестантської чи ортодоксальної церкви, вони завжди відкриті до міжрелігійного діалогу із іудаїзмом, ісламом та буддизмом. Екуменічне журі є повністю незалежним. Під час кінофестивалю воно збирається для обговорення та аналізу кінострічок.

Екуменічне журі зосереджує свою увагу на стрічках специфічного характеру. Воно розглядає як мистецьку якість фільму, так і релігійну, соціальну та гуманістичну проблематику. Також журі оцінює творчість режисерів з огляду на почуття справедливості, миру та поваги, а також з огляду на духовний рівень кінострічки. Водночас до розгляду можуть потрапляти фільми, де змальовано страждання та нерозкриті глибини людського існування. З них журі відшукує той кінодосвід, що надає відчуття надії.